موافقت نماینده ولی‌فقیه با مطالبات مولوی حسین‌زهی تست موفق آمیز جدیدترین تسلیحات و موشک‌ها در رزمایش ارتش رزمایش امنیتی تهاجمی و متحرک نزاجا پایان یافت دبیر ستاد امر به معروف: سند جامع «امر به معروف» در انتظار تصویب مجمع تشخیص مصلحت است سرلشکر باقری: ایران در رزمایش بین المللی دریایی پاکستان شرکت خواهد کرد پزشکیان: وزیر نیرو گفت اگر دو ساعت خاموشی بدهیم، مشکل حل می‌شود، اما محاسبه درست نبود انهدام شبکه تکفیری ـ سلفی در سرپل‌ذهاب سرلشکر باقری: ایران و‌ پاکستان برای تبدیل مرز‌ها به کانون دوستی تلاش می‌کنند سرپرست فرمانداری کرج منصوب شد رهبر انقلاب: شهیدان رازینی و مقیسه مستوجب پاداش الهی و شهادت در راه خدا شدند اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دو قاضی شهید سردار رادان: شناسایی و دستگیری عوامل ترور قضات در دستور کار است پزشکیان: به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم پزشکیان: برخی نهاد‌ها مثل نیرو‌های مسلح می‌توانند پادگان‌ها و نیرو‌های خود را به جنوب منتقل کنند سرلشکر باقری وارد پاکستان شد + جزییات سفر

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار