سرلشکر باقری: هر ۶ ماه شاهد ارتقاء چشمگیر توان دریایی ایران خواهیم بود سرلشکر سلامی: امروز قدرت ما ده‌ها برابر بیشتر از سال گذشته است/ ایران در مذاکرات، با شکوه ایستاده رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: قدرت ایران آمریکا را به مذاکره واداشته است سردار حاجی‌زاده: ایران امروز قوی‌تر از گذشته است/ تهدید نظامی علیه کشور واقعیت ندارد آیت الله سیستانی در دیدار با آیت الله جوادی آملی: نگاه ما به حوزه علمیه قم، هیچ تفاوتی با نگاه‌مان به حوزه نجف ندارد سرلشکر باقری: ممکن است دشمنان آغازگر یک درگیری باشند، اما پایان درگیری، زمان و مکان درگیری را ایران مشخص خواهد کرد پزشکیان: ایران و ازبکستان پاره‌های یک پیکرند سخنگوی دولت: سفر رئیس‌جمهور روسیه به ایران در دستور کار است پزشکیان: مهم‌ترین مشکل در محیط زیست نبود برنامه جامع است بازدید سرلشکر باقری از کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ظریف: اگر توافق نشود، مقصرش طرف آمریکایی است پزشکیان: در مذاکره جدی و به‌دنبال توافق هستیم، اما کنارگذاشتن تأسیسات هسته‌ای قابل‌قبول نیست بررسی تنش هند و پاکستان و حادثه بندر رجایی در کمیسیون امنیت ملی سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح برای هر شرایطی آمادگی کامل دارند اراذل و اوباش در لیست قرمز مجلس

نظر نماینده تهران درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید دارای نظریه و مدل تعلیم و تربیت باشد و بتواند این وزارتخانه را از انبوه چالش‌ها و مشکلات عبور دهد گفت: به دانش‌آموزان چگونگی زیستن و تعامل با اجتماع و مهارت را نیاموخته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 21
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقداماتی که وزیر آینده آموزش و پرورش باید انجام دهد اظهار داشت: دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم نتوانست از مجلس رأی لازم را برای تصدی در وزارتخانه مهم و زیربنایی آموزش و پرورش کسب کند. آیت‌الله رئیسی در سریع‌ترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی جدید را برای ساماندهی مشکلات و چالش‌های این وزارتخانه به مجلس معرفی کرد.

 

الهیان افزود: گزینه پیشنهادی وزارت مهم و استراتژیک آموزش و پرورش باید فردی باسابقه، متخصص و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت باشد زیرا به نظر می‌رسد مهم‌ترین بحران وزارت آموزش و پرورش در طول چند ماه اخیر عدم وزیر در این وزارتخانه بوده که باید وزیر آن دارای مدل و نظریه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکل اصلی نوجوانان ما بحران بی‌هویتی است که حاصل نداشتن یک الگو برای تعلیم و تربیت در طول سال‌های گذشته بوده است.

 

وی تصریح کرد: حفظیات تکالیف و فشار درسی به دانش‌آموزان تحمیل می‌شود اما در مورد تعلیم و تربیت و چگونه زیستن به آنها چیزی نیاموخته‌ایم و به دانش‌آموز مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه آموزش نداد‌ه‌ایم؛ متأسفانه دانش‌آموزان را در فضای مجازی ولنگار رها کرده‌ایم که پر از مخاطرات و مشکلات روحی زیاد برای آنها است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش باید در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری، تعداد معلمان، رتبه‌بندی معلمان، مطالبات معوق معلمان و ... با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه در تعامل بوده و همکاری با مجلس را هم در دستور کار داشته باشد./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار